Beauty Box – svibanj

20170526_091412.jpg

Posljednji petak u mjesecu stigao mi je još jedan Beauty Box – 2/3 na koja sam se pretplatila! Baš sam se razveselila, iako sam ga očekivala. Otvorivši ga, iznenadila sam se koliko je bogat i opet je premašio moja očekivanja. Eto, nadam se da ni idući neće podbaciti.

20170526_091619

 

20170526_091502.jpg

Ove male ručice pokušavaju razgrabiti sadržaj prije nego što ga pofotkam, ali nisu uspjele. Proizvodi koji su se našli u kutijici plaćenoj 83 kn su:

  1. Afrodita Sun Care Marmelada Bronze, originalno pakiranje od 200 ml, 57 kn. Došla je kao naručena u ovom mjesecu kad se sve pripremamo da što ravnomjernije i brže “uhvatimo” neku bojicu prije odlaska na more, a i u svrhu prikrivanja celulita, lakšeg nanošenja šminke i ljepšeg odraza u ogledalu. S marmeladam nemam dobro iskustvo jer su masne, ljepljive i teško se skidaju, a sve ono što ne treba se priljepi za tijelo; pijesak, smeće, mušice… Ovu sam probala na malom dijelu kože i ne ostavlja nikakav trag, ugodnog je mirisa i da, zaista nije marmelada u pravom smislu riječi. Tekstura joj je kao da ste nanijeli ulje. Sad samo još moram vidjeti efekt bržeg tamnjenja da bi ju mogla pohvaliti do kraja. Jedino što nema nikakav zaštitni faktor tako da trebamo biti oprezne 🙂
  2. Catrice Cosmetics ICONails Gel Lacquer Lak za nokte, originalno pakiranje, 21,90 kn. Također pun pogodak… Pošto nokte na rukama geliram, savršeno će doći za nokte na nogama, a sedmodnevnu postojanost (kakvu obećaju) ću testirati uskoro. Nijansa mi je lijepa i totalno nosiva kroz cijelu godinu. 20170526_091843

    3. Bouvier Cosmetics Rose Revival, 2 uzorka po 2 ml. Novi kozmetički proizvod, prirodni sastojci, baršunasta krema koja se može koristiti i kao dnevna i kao noćna njega. Isprobana odmah i mogu reći da je meni jako jako ugodnog i blagog mirisa, tekstura je lagana; kremasto-serumasta i ugodan je na koži. Sve pohvale za prvi dojam.

    20170526_091835.jpg

    4. Grubić Design, Lančić za gležanj, 50 kn. Na prvu mi se zgadio jer sam letimično pročitala “Grubnić” Design, ali kad sam malo pažljivije pročitala o čemu se radi, otpakirala ga i stavila na nogu, iznenadila sam se kako lijepo i elegantno izgleda. Nosiv totalno! Jedino još trajnost (čvrstoću) moram provjeriti, ali izgleda obećavajuće!

    20170526_091808

5.  Nature’s Bounty vitamini, originalno pakiranje, 149 kn. Nisam nikad čula za ovaj brend dodataka prehrani, ali dobro će doći suprugu koji ionako pije B-kompleks. Samo što ove imaju dodatak vitamina C, što je još i bolje. Pošto ja trenutno pijem betakaroten, ne bih sad pretjerivala sa dodacima prehrani pa ću ih proslijediti svojoj virozama sklonijoj polovici.

6. Violeta Cotton Sensitive Normal higijenski ulošci, originalno pakiranje 10 kom, 8,99 kn. Super, jedan paket manje za kupiti. Moram priznati da ove nisam nikad isprobala, ali promijenit ćemo i to.

20170526_091803

7. John Frieda Miraculous Recovery Repairing šampon i regenerator, 2 uzorka po 8 ml. Radi se o testerima, a s obzirom na 8 ml, mislim da će biti dostatni za jednu upotrebu. Taman mi je kosa za pranje danas ili sutra tako da neću čekati s njima…

Kao što možete primjetiti, ova kutijica vrvi punim pakiranjima, a u njoj su se našla samo 2 testera. Detaljnije o proizvodima pročitajte niže, a ja ću još samo jednom napomenuti da mi se sve sviđa i niti jedan proizvod neće ostati neiskorišten! Samo tako i dalje Beauty Box tim!

20170526_091654

bb

 

Oglasi

2 thoughts on “Beauty Box – svibanj

Komentiraj

