Beauty Box – kutijica za travanj

bb12.jpg

Prije dva dana uzela sam tromjesečnu pretplatu na Beauty Box jer se već stvarno duuuuugo nisam počastila ovakvim nečim. Iako sam mislila da Tester Box i Beauty Box više nemaju šanse kod mene, kako je Žena.hr portal ukinuo svoju kutijicu, nisam imala izbora… A i želja je bila jača! Za prvu od 3 kutijice nisam požalila, a nadalje vas čeka njen sadržaj. Pa krenimo…

Za 83 kn dobila sam nekoliko stvarčica, od toga mi jedna nije sjela, jedna je ok, a 3 su suuuuper!

bb5

Pogađate koje? Sviđa mi se što nema puno prospekata, testera proizvoda čija se puna cijena piše sa nekoliko nula, već su svi proizvodi jednostavni, potrebni i iskoristivi!

Batiste šampon za suho pranje je već viđen u kojekakvim kutijicama, ali ajde… Oprostit ću im to jer navodno kod njih još nije bio. Isprobat ću ga odmah danas jer mi je kosa taman za pranje, ali da izdrži do sutra… Radi se o putnom pakiranju od 50 ml, a cijena originalnog pakiranja (200 ml) je 29,90 kn. To je taj proizvod koji mi “nije sjeo” jer je viđen 1000 puta.

bb8

Proizvod koji mi je ok je Fa Soft & Control dezodorans. Originalno pakiranje je u kutijici i cijena mu je 19,99 kn. Navodno ne ostavlja tragove na odjeći, a deo zaštita traje do 48 sati. Hm??? Neki ljudi u tramvaju zaista vjeruju u to, ali ja tu postojanost ne mislim testirati. Osvježavajućeg je mirisa jasmina, moje biljke 🙂 Veselim mu se u ove proljetne dane!

bb9

Slijede tri proizvoda koji su mi apsolutni TOP ove kutijice. Radi se o Dietpharmovoj super naranči, napitku punom vitamina C i cinka koji doprinose normalnom funkcioniranju imuniteta, a preporuča se uzimanje jedne vrećice dnevno otopljene u 150 ml vode. Odlična zamjena za cedevitu. Iako sam protiv ovakvih “padobranaca” u Beauty kutijicama, ovaj put je proizvod iskoristiv, dobrodošao i neću im to gledati kao minus. Proizvod sa 18 vrećica napitka inače košta 149,90 kn tako da se kutijica već ovim proizvodom skoro 2 puta isplatila.

bb-1.jpg

Catrice Glam & Doll False Lashes maskara me također razveselila, tim više kad sam vidjela oblik četkice. Takve najviše volim, tj. najviše kliknu s mojim trepavicama kojima treba i volumen i duljina i boja, ma sve… Cijena joj je 31,90 kn.

bb2bb3

 

 

 

 

I na kraju, najavljivano je da će u kutijici biti i jedan Bead It On proizvod, radosno sam iščekivala kakav će biti i da li će meni osobno biti “nosiv”. Ispalo je da sam zadovoljna, ali možda sam očekivala ipak nešto više. Sve u svemu, mala crna trendy narukvica nikako ne može biti nenosiva, dapače… s njom ne možete pogriješiti ni uz kakvu odjevnu kombinaciju. Cijena joj je 12 kn i duljina se može regulirati metalnom kopčicom. Slatko, zar ne?

bb

Kako ste vi zadovoljne sadržajem kutijice? Moram priznati da je mene privuklo to što je cijena za 3 mjeseca 83 kn po komadu. Čini mi se da je prije bila 99 kn i ako se uzimala mjesečno i tromjesečno. Samo je na godišnjoj razini ispadala jeftinija, a to mi je bilo ipak previše… Ako se ne varam, nešto su korigirali i bilo je presudno za mene. 3 mjeseca nije predugačak period, a ako će i druge dvije biti ovako dobre, napravila sam dobar posao!

Do čitanja! 😉

Oglasi

Komentiraj

