Potrošeno – listopad

Već neko vrijeme skupljam prazne kutijice misleći kako ću ih spomenuti u jednom postu i sad kad ih se skupilo preko nekoliko 😉 malo ću ih pohvaliti ili pokuditi. Među svim ovim proizvodima ima jedan uljez, a to je Avonov balzam nakon brijanja. Muž ga je “iscjedio” i dosta prije nego ga je potrošio, vršio je pritisak na mene da mu nabavim novi. To valjda znači da mu je bio dobar… U aktualnom katalogu je 32 kn, ali zna biti i dosta jeftiniji, cca do nekih 21 kn. Naravno da sam imala u pričuvi u ladici jednog koji je čekao na upotrebu. Pakiranje je od “samo” 100 ml, ali dosta se sporo troši jer je mliječne teksture. Miris je lagan, ni preoštar ni preblag, baš sredina kakva treba biti.

potroseno-5

Idući proizvod je Afrodita Mango Cocktail gel za tuširanje. Iako nije kao pravi mango kojeg smo jeli u Tanzaniji 2011., miris ipak vraća u ta vremena… Ovaj gel sam dobila na DM ženskoj utrci ako me sjećanje ne vara. Voljela bih napisti da ću ga  ponovno kupiti, ali nisam sigurna jer je red gelova za tuširanje koji čekaju na upotrebu toliko dug da jednostavno ne znam kada ću uopće trebati kupiti novi. potroseno-7

Eucerin Ultra Sensitive losion za čišćenje lica bio je toliko dobar da je dobio sam svoj post tako da o njemu neću pisati ovdje posebno. Potrošen do samog kraja zbog pumpice koja mi je to omogućila. Big like!

potroseno-6

Head&Shoulders šampon je također koristio moj muž, a kupila sam ga u sklopu DM-ove promocije u kojoj su za jedan kupljeni H&S davali četkicu za zube gratis, a ona mi je baš trebala 🙂 Eto vidite da nam je trebao i šampon pošto je potrošen. Ja inače ne preferiram ovu marku jer meni prhut nije nikad riješio, ali muž je zadovoljan pa nek mu bude.

potroseno-8

Iz mora kupljenih kutijica u zadnje vrijeme (žena.hr, Tester Box, Beauty Box), potrošila sam za sad 2 Nivea testera – Hairmilk šampončić i mlijeko za tuširanje. Sa Hairmilk linijom sam prezadovoljna jer mojoj kosi odgovara kao ni jedna do sad. U kombinaciji s regeneratorom (kojega još imam btw. pa nije u ovom postu ), kosa mi je kao oprana mlijekom za njegu tijela, a nije zamašćena. Čudno, zar ne? Preporučam toplo ukoliko niste još našli svoj idealan proizvod za njegu kose. A mlijeko za tuširanje – ok, ništa posebno. Zadovoljna. Točka.

I na kraju, zucker! Ova maskara je na izdisaju već, usudila bih se reći, mjesecima. Kako koristim 2-3 u isto vrijeme, nije onda tako strašno da ju bacam tek sad. Svaki put kad se šminkam, mislim, još samo danas ju stavljam, onda bacam… I tako svaki dan. Toliko mi je bila dobra da sam odbijala rastati se od nje jer znam da ju neću ponovno kupiti (a tako mi je dobra). Razlog je taj što imam još 2-3 načete, i jedno 5 koje čekaju na red da ih koristim. Ali ova je tako dobra… Ako ikada budete u nedoumici, s ovom Bourjois Volume Reveal maskarom nećete pogriješiti – jednostavno je odlična, a ogledalce koje ima na sebi je pun pogodak. Čudi me da se toga nitko prije nije sjetio??! Evo, kradem sliku s neta da vidite ogledalo pošto ja to nisam baš dobro uslikala. Maskara je super; ne lijepi trepavice, osjetljive oči dobro reagiraju na nju, treba vam samo jedan sloj za super look… Ma sve petice joj dajem, a ambalaža je za 6!

Eto, toliko od mene za sad. Dok sam poslikala ove stvari, natipkala post, prazna ambalaža se opet uspjela sakupiti pa očekujte i drugi mjesec nešto ovakvog tipa.

Imate li vi što od ovoga i kako ste zadovoljni?

Meni su Bourjois maskara i Eucerin losion iz ovog posta najdraži proizvodi koje sam potrošila. Šmrc…

 

Oglasi

4 thoughts on “Potrošeno – listopad

  1. Nisam do sad isprobala taj gel za tuširanje, ali inače koristim njihove gelove i prezadovoljna sam. Ostale proizvode nisam još isprobala, osim Head&Shoulders šampona koji ni meni ne odgovara. Pratim tvoj blog!! 🙂 Marija

    Sviđa mi se

Komentiraj

