žena.hr – studeni

Evo me… Uhvaćena nevjerojatnom lakoćom ovaj mjesec, stigla je i moja kutijica. Pa da ne duljim, evo što je u njoj:

Poprilično bogata, ponešto već viđeno, ponešto beskorisno, ali sve u svemu ok kutijica jer sam dobivala i gore. Recimo odmah na početku da fali dekorative, tj. nema ni jedna “šminkica” unutra.

Prvi i najuočljiviji je L’erbolario gel za tuširanje u pink neseseru koji je već viđen, čak i nekoliko puta. Izgleda da imaju zalihe pa ih se rješavaju 🙂 Super miriši i čeka na svoj red u tuš kabini.

zena-6

Idući proizvod mi je baš super, a to je Afroditina krema za ruke (puno pakiranje) s pamukom, proteinima svile i uljem makadamije koja baršunasto njeguje kožu ruku, jača nokte (za gelirane mi to i ne znači baš mnogo) i omekšava zanoktice. Miris je predivan, blagi, a osjećaj koji ostavlja na koži nakon nanošenja je naprosto savršen (sve do prvog pranja ruku, naravno…). Afroditine proizvode obožavam i smatram ih idealnim s obzirom na omjer cijene i kvalitete tako da je za ove vjetrovite jesenske dane savršen izbor!

zena-8

Nadalje, u kutijici je u punom pakiranju bila i mješavina eteričnih ulja za njegu intimnog područja žena i održavanje vaginalne flore???!!! WTF? Pa zar se to mora održavati još dodatno osim pranja intimnim kupkama??? Ugl, možda probam, možda ne, a i ako ću probati, neću vam reći 😉 Piše da se upotrebljava ovako: “Nanijeti na očišćeno genitalno područje dva do tri puta dnevno”. Ajme meni, nek mi netko objasni što je ovo????? Aromara je vlasnik ovog proizvoda!

zena-7

Po prvi puta u kutijici nalazim i nešto ovakvo:

zena-9

Slika je loša, znam, ali radi se o uzorku odmaščivaća (Chante Clair). Piše da je vrlo učinkovit, a to ću i provjeriti na pećnici, na primjer. Poprska se po zamašćenoj površini, pričeka se par sekundi i onda se obriše spužvom. Živi bili pa vidjeli!

U kutiji je bio i mali tester Niveine “plave” kreme, idealan za džepić i šetnju po vjetrovitom vremenu, te slikovnica koju moja Katja (7,5 mj) zdušno žvače:

zena-10

Laboratories Klorane ubacio je u kutijicu svoj tester – šampončić za volumen koji ću isprobati još danas.

zena-13

I tik pred kraj ovog posta predstavljam Vam još jedan besmisleni bon, iskoristiv u ordinaciji dentalne medicine: zena-14

Ako netko treba, nek se javi, poklanjam! Jučer sam ovlaš bacila oko na njihovu web stranicu i nije mi se svidjelo to što vidim (cijene), a možda to govorim samo zato što sam prezadovoljna svojom zubarkom, zubima, zdravljem i njegom istih pa ne moram posezati za kojekakvim dentalnim tretmanima koji se plaćaju svotama po tri nule.

I za kraj, naravno, čokoladica. Ako već ne najbolji onda barem najslađi dio ove kutijice. Nestala je prije fotkanja. Mljac…

Meni je kutijica ok. Gel za tuširanje je dobar, iako već viđen, a Afroditina krema me veseli najviše od svega. Najveći down je poklon bon, a za preparat za njegu intimnog područja još imam nekih dvojbi koje moram riješiti sama sa sobom.

Imate li kakvih pitanja?

Oglasi

4 thoughts on “žena.hr – studeni

    1. Je, da. Ali znala sam dobiti (kupiti) i gore od Tester Box-a i Beauty Box-a tako da je ovo neka sredina… Mislim da nema goreg nego kad dobiješ dva ista Niveina testera, Borotalco dezić i još neki tester u kutiji 😦

      Sviđa mi se

Komentiraj

