Eucerin Ultra SENSITIVE – losion za čišćenje lica

 

Prije nekoliko mjeseci, poštar me iznenadio Eucerinovim losionom za čišćenje lica. Kako sam par dana prije toga počela koristiti jedan drugi losion za skidanje šminke, ovaj je morao čekati svoj red… Ali ne, nisam ga tek sad počela koristiti – koristim ga već skoro 2 mjeseca i tek sad kad sam pri kraju, odlučila sam napisati recenziju; tako da moj dojam bude potpun, iskren i da dovoljno dugo “odstoji”.

Dakle, iako sam dobila ovaj proizvod, recenzija će biti skroz subjektivna, bez imalo preuveličavanja i uljepšavanja.

Ovaj losion dio je UltraSENSITIVE linije preparata za njegu netolerantne kože lica i dolazi u pakiranju od 100 ml. Ostali proizvodi iz te linije su krema za suhu kožu lica (50 ml) te fluid za normalnu i mješovitu kožu lica (50 ml). Ono što me je pozitivno iznenadilo pri samom pogledu na ambalažu je bočica “koja sprečava kontaminaciju” – kako su napisali na kutiji.

Ne znam kako vama koji ovo čitate, ali meni je to dosta bitno jer sam jedna od onih koji vole sadržaj potrošiti do kraja, ali ono, baš baš do kraja (ambalažu stišćem, režem, gnječim, motam). S ovim pakiranjem to nema potrebe; zadnji potisak će značiti da u njoj nema više apsolutno ničega, a nikakve nečistoće ne mogu ni ući u bočicu. To je prvi palac gore za ambalažu!

Nadalje, pri čišćenju šminke s lica i očiju nema nikakvog peckanja ni nadraživanja, proizvod je krajnje nježan, ugodnog, blagog mirisa i stvarno ugodan za korištenje. Iako nemam osjetljivu ni problematičnu kožu, skroz mi paše ovako nešto blago, a opet dovoljno učinkovito za sve vrste dekorative koje se nađu na mom licu na kraju dana. Posebno me iznenadio uklonivši svu maskaru s mojih očiju u samo nekoliko poteza koji nisu bili ni nešto posebno čvrsti, samo sam lagano prošla blazinicom.

Tekstura losiona je nešto između mlijeka i kreme; dakle, ni pretekuća, a ni čvrsta. Bijele je, neprozirne boje i sasvim je dovoljan jedan do dva potiska da skine svu šminku s lica i očiju.

Na slici je količina jednog potiska. Mislim da je tim tempom istiskivanja dostatan za 2-3 mjeseca korištenja. Cijena mu je 120 kn.

DSC01157 - kopija

Bitno je još istaknuti da proizvod ne sadrži konzervanse, parabene, parafine, mirise, alkohol, boju ni emulgatore pa će svima vama koji ne podnosite neki od ovih sastojaka proizvod najvjerojatnije odgovarati.

DSC01155 - kopija

Kako već dovoljno dugo koristim ovaj losion, mogu reći da sam se zaljubila u njega. Nemam zahtjevnu kožu, ali izuzetno mi odgovara tretirati ju ovako nečim blagim i maziti ju kao da joj je potrebna neka dodatna njega. Cijenom odudara od ostalih losiona, ali morate priznati da uopće nije običan kao ostali. Ambalaža mi je izuzetno draga, bočice na potisak djeluju mi higijenskije i luksuznije od drugih.

Cijela ova linija proizvoda, od koje sam ja imala priliku isprobati ovaj losion, nudi sveobuhvatni pristup netolerantnoj koži lica:

–> Formulacija s minimalnim brojem sastojaka (ne sadrže konzervanse, parabene, parafine, mirise, alkohol, bojila i emulgatore)

–> Visoka podnošljivost (svi su preparati dermatološki i klinički ispitani)

–> Ambalaža koja sprječava kontaminaciju preparata i oksidaciju formule svih preparata.

Da li vi volite “inovativnu” i “drugačiju” ambalažu, tj. da li bi vas to privuklo da kupite neki proizvod prije nego neki drugi u “običnoj” bočici?

Imate li iskustva s korištenjem kozmetike koja nije namijenjena baš za vaš tip kože, ali ipak vam odgovara?

Lp, do pisanja 🙂

Oglasi

Komentiraj

