Essence Beach kolekcija

Prije nekoliko dana, u prodaju je puštena Essence “The Beach House” kolekcija koja me na prvu zainteresirala svojim bojama, dizajnom ambalaža i asortimanom.

Kako sam jučer morala u DM po pelene, blazinice, štapiće za uši, vlažne maramice, toalet papir i sl., poželjela sam si učiniti kupnju zabavnijom, a ne potrošiti puno novaca jer ionako svega imam dosta – i preparative i dekorative. Prođem pored police s ovom kolekcijom i zgrabim ga… I gas na blagajnu da ne ode ruka još dalje… Što mislite da sam sa slike zgrabila??

essence beach kolekcija
The Beach House kolekcija

Nije teško pogoditi pošto nokte ne lakiram (imam gel), oči ne šminkam (koristim samo maskaru), rumenilo ne stavljam nešto previše ljeti… Sad sam suzila izbor, a idućom slikom ću ga suziti još i više:

essence

Tadaaaaaaaaaa!!! Nisu li predivni!?! Pojela bi ih kad ih vidim na slici, a kamoli u živo. Moj je ovaj lijevi (01 beachy keen), taj sam si uzela. A sad mislim da sam trebala oba… 🙂 Toliko je mekan, sočan, podatan da ga je uživancija nositi na usnama. Eto mene doma s bebom pa ga mažem sad za kuhanje, sad za spavanje, pa za odlazak u trgovinu… Ima teksturu balzama, sjaj sjajila, izgled ruža – baš ono što želimo za ljeto, zar ne? Što se mene tiče, Essence je napravio pun pogodak s ovom kolekcijom i mislim da će kod mene biti: ” Moram skupit sve!”

Zanemarite izrast na mom noktu, sutra je servis 🙂 Btw, nokte mi radi Tina Nails iz Lučkog, stari su 5 tjedana i ni jedan puko, ni jedan se nije odigao, boja postojana! A što je najbitnije, brza je ženska za pop….. Ni kavu ne popijem kako spada, i već je gotova. Sat vremena uvrh glave! Ne bih ju dala ni za 3 druge noktarice 🙂

No vratimo se mi ružu. Evo kako izgleda na koži:

DSC00820

Gornji red sam 3 puta povukla, donji red dva puta. Na koži i ne izgleda baš nešto fascinantno, a nije ni fotić bogznakaj 🙂 Ali zato na usnama ostavlja predivan, mekan trag, i blago fuksastu boju:

Cijena mu je 23,90 kn što je, po meni, i više nego prihvatljivo. Mislim da moram nabaviti i ovu drugu nijansu, 02 a summer kinda girl. Ja sam prezadovoljna ovim ružem i sjeo mi je na prvu; od ambalaže, okusa, mirisa, teksture, boje… Ma, kao da sam ga sama dizajnirala.

Slobodno napišite imate li koji artikl iz Beach kolekcije i kako ste zadovoljne…Lijep pozdrav i do pisanja.

 

Oglasi

Komentiraj

