ŽENA.HR KUTIJICA- OŽUJAK

I….. evo je opet! Mislim, stigla je ona meni još jučer, ali nisam stigla pofotkati “sadržaj” kutijice i posvetiti se predstavljanju proizvoda iz kutijice za ožujak. Kad sam ju primila u ruke, učinila mi se nekako laganom, a kad je u pitanju kozmetika, čini mi se da se sreća mjeri u težini, mililitraži, količini ili gramaži, kako god… I bila sam u pravu! Otvorivši ju, vidjela sam da je manje krcata proizvodima u odnosu na prethodne mjesece, što ne znači da je i manje “vrijedna”. Full size proizvod koji je i bio javno objavljen je Lorealovo sjajilo koje košta 90 kn u DM-u, vidjela sam ga danas. No, ajmo redom… Ovo je kutijica; crvene je boje kao što je bilo i božićno izdanje. Drago mi je da malo mijenjaju ambalažu jer ne želim doma imati hrpu istih kutijica. Sadržaj je bio elegantno umotan u zlatni papir.

A evo i sadržaja;

DSC00338

Prvo na što treba obratiti pažnju je ova čokoladica na lijevoj strani koja je odmah nestala i nećete ju vidjeti dalje u postu na zasebnoj slici 😉

Zatim sam uzela sjajilo, naravno, i prvo što sam pomislila bilo je: konačno neka nijansa koja mi odgovara! Jedan mjesec je u kutijici došao ruž od Max Factora, ali ta nijansa meni ne odgovara tako da sam se iznimno razveselila dekorativi koja mi je čak i “upotrebljiva”. Koristim ga već 2 dana i mogu reći da mi se sviđa. Kad ga nanosim, imam osjećaj kao da stavljam vodu na usne, a zatim se to pretvori u ljepljivu masu i dosta dugo traje na usnama. A pigmentirano je taman onoliko koliko ja želim da bude; ne volim ona sjajila koja imitiraju ruž jer se s razlogom zovu “sjajila”. Evo ljepotana na slici:

Kako sam slikala kasno navečer, slike nisu baš nešto, ali na jednoj se bolje vidi nijansa, a na drugoj zlatna, profinjena ambalaža. Nijansa je 103, Marylin, i kao što sam već spomenula, u DM-u košta 90,90 kn. Po meni, dobar “ulov” iz ove kutijice!

Nakon toga, iduće za čim sam posegnula je Lancome miris, tester od 4 ml. Jako je ugodan, slatkast, a o kojem se točno radi znat ću nakon što objave proizvode na žena.hr stranici jer na bočici ništa ne piše.

DSC00349

Zatim ugledah tester od nove Nivea kreme koja samo što sama ne iskače sa polica u tvoju košaru u svim drogerijama u kojima sam bila zadnjih dana. Radi se o Nivea Care kremici za lice i tijelo, a spominje se revolucionaran način njege kože; nemasne je teksture, lako se nanosi i trenutno se upija. Malo sam skeptična zbog namjene i za tijelo i za lice, ali ne preostaje mi drugo nego da isprobam ovaj tester od 8 ml. Samo ne znam za koji dio tijela bi mi to trebalo biti dosta?? E znam… Stavim na jednu potkoljenicu, na drugu ne i odmah budem primjetila razliku ako ju toliko hvale 🙂 Vidjela sam ju na policama i znam da se radi o nekoj pristupačnoj cijeni (cca 30-ak kn), ali ubijte me, ne znam točno.

DSC00343

Nadalje, našla se tu i Vichy Liftactive Supreme kremica – tester od 15 ml. Deklaraciju na hrvatskom nema pa ćemo i za nju pričekati detaljnije pojašnjenje na web-u. Simpatična je ambalaža i nekako mi se čini da je za nešto zreliju kožu od moje tako da će najvjerojatnije završiti kod mame.

DSC00347

Još jedan proizvod u punom pakiranju je Happy Hemp anti-ageing noćna krema za lice s bio konopljinim uljem. Sad kad malo detaljnije čitam deklaraciju, vidim da je proizvođač Encian, a to mi je već malo poznatije od ovog “Happy Hemp”. Kremica je namijenjena za njegu svih tipova kože. Nanosi se na očišćeno lice, logično, i umasira se prstima. Jedva čekam isprobati, iako imam nekoliko krema na “lageru” koje čekaju svoj red za isprobavanje.

DSC00345

I još ću samo spomenuti testere koji su bili u kutijici, a već su viđeni i u jednoj od prošlih. To su maska i šampon od Loreala, za profesionalnu su upotrebu i bila ja zadovoljna njima ili ne, preskupi su da bih ih koristila kod kuće.

DSC00355

Tester od Matis-a je isto bio u kutijici.

DSC00352

I to bi bilo to… Brzo će proći i ožujak pa ću opet naručiti kutijicu da mogu usporediti s ovom i sa onima prije. Ova definitivno nije prebogata, ali sjajilu i parfemčiću se nekako baš veselim. Ovo ostalo me i ne oduševljava previše, ali nikako se ne bi moglo reći da sam razočarana. Normalno je da nam svima ne pašu svi proizvodi i ne veselimo se svemu jednako. Evo još jedna slika kako to sve izgleda.

DSC00356

Lijep pozdrav i do čitanja!

 

 

Oglasi

2 thoughts on “ŽENA.HR KUTIJICA- OŽUJAK

Komentiraj

