ŽENA.HR “KUTIJICA SAMO ZA MENE”

Ne mogu opisati to nestrpljivo iščekivanje dostavljača koji mi treba donijeti “Kutijicu samo za mene” jednom mjesečno. Iako sadrži i proizvode koji meni ne odgovaraju i koje možda nikad ne bih sama kupila, jako joj se veselim i do sad sam naručila svaku. Sve je krenulo u studenom prošle godine kada je na mojem omiljenom portalu žena.hr objavljeno da se može naručiti kutijica sa nekoliko testera i kućnom dostavom za 75 kn. Iako je to dosta visoka cijena ukoliko će testeri biti mali, pakirani u onim folijicama i malim bočicama, odlučila sam riskirati. I tako sam naručila kutijicu u studenom, i onu u prosincu, pa božićno izdanje kutijice također u prosincu, jednu u siječnju i evo sad ove za veljaču o kojoj pišem 😉 Mogu reći da je iz mjeseca u mjesec sadržaj kutijice sve bolji i bolji, dolazi sve više proizvoda u punom pakiranju i nadam se da će taj trend ostati i dalje jer ne planiram propustiti ni jednu. Ah da, tu sad nastaje problem. Kada kutijica krene u prodaju, razgrabi se za tren i stoga morate biti jako jako brzi. Ja sam do sad svaku uspjela kupiti i tu sam u maloj prednosti naspram ostalih jer sam si kupnjom prve osigurala da saznam prije od ostalih kad kreće prodaja iduće i tako je to lančana reakcija… Nadam se da mi unatoč tome neće promaknuti ni jedna! Malo sam razmišljala i o tome koliko je to “prodavanje magle” i zaista mislim da u jednu ruku jest (jer redakcija zasigurno dobije te proizvode da ih izreklamira pa zarađuju na tome), a mi se naivci toliko veselimo iako mi sve to platimo, ali s druge strane, tih 75 kn bih potrošila možda na koju drugu glupost, a ovoj se toooooliko veselim???? Pa…. Zašto onda ne?

Krećemo sa slikama. Ovo je kutijica kad tek dođe. Zapakirana je u kartonsku kutiju, zatim omotana onim “pucketavim” zaštitnim najlonom kako se ništa ne bi oštetilo, a svi proizvodi su u bijeloj ekstra elegantnoj i funkcionalnoj bijeloj kutijici na magnet.

WP_20160203_16_31_01_Pro

WP_20160203_16_31_28_Pro

Kad otvorite kutijicu, unutra je opet sve divno umotano u pink šuškavi papir i nakon odmatanja slijedi iznenađenje. Da napomenem, na portalu ne objavljuju sadržaj kutijice već se zna samo za jedan full size proizvod koji je u kutijici, a ostali su iznenađenje.

WP_20160203_16_31_57_Pro

Ova je baš bila napunjena! Jedini proizvod za koji se znalo da kutijica sadrži je Afrodita 100% Spa body mousse jagoda. Sad baš gledam; na webshopu od Afrodite košta 43,99 kn. Ma tko kaže da se kutijica ne isplati? Miris je božanstven, a sadrži kakao maslac i vitamin E. Jedva čekam utrljati ga u svoje suhe nožice 🙂 E da, ima ga dovoljno, 200 ml što je sasvim u redu.

WP_20160203_21_52_30_Pro

Prvi proizvod iznenađenja koji sam ugledala u kutijici je intimni šampon od Chilly-ja. Kako sam tek počela koristiti jedan, ovaj će malo pričekati na svoj red. Bočica je od 250 ml, na njemu piše da ga preporučuje Hrvatsko društvo za ginekologiju i opstetriciju, a rok trajanja mu je 12 mj od otvaranja. Pružit ću mu priliku.

WP_20160203_21_51_24_Pro

Nadalje, u kutijici je bila i četkica za zube Pearl Drops. Moram priznati da još nisam čula za njih. Nije mi baš jasno, ali čini mi se da je namijenjena pušačima. Kako ih u mojoj kući nema, htjela sam da i suprug profitira od “kutijice samo za mene”, ali kako na njoj piše “hard”, a on ima osjetljive zube i zubno meso, mislim da ću ju koristiti ja.

WP_20160203_21_50_18_Pro

Dezića imam puno i ne koristim ih baš, samo stickove ispod pazuha, ali ovaj bude našao svoj dom, bez brige. Invisible od Borotalca u bočici od 45 ml ne sadrži alkohol, traje 48 sati i ne ostavlja mrlje na odjeći. Klasika, a vidjet ćemo koliko ima istine u tome.

WP_20160203_21_50_29_Pro

Olivalova krema za ruke me isto obradovala, njih nikad dosta. Jedna u kuhinji, jedna u torbici, jednu muž uzeo na posao 🙂 Treba ih na svakom ćošku… Ima miris lavande, pakirana je u simpatičnu tubicu od 50 ml, a piše da je koncentrat što se posebno cijeni. Bit će potrošena i još ću tubu prerezati da pokupim sve sa stijenki. 😉

WP_20160203_21_53_17_Pro

I zadnji proizvod u “konkretnom” pakiranju je rumenilo od beauty uk. U sticku je, baby roze boje i veselim se što ću ga probati jer su moj najveći domet rumenila i bronzera Avonove perlice za lice 😉 Ako zavrijedi, o ovom proizvodu ću kasnije napisati recenziju.

WP_20160203_21_54_34_Pro

Još su dvije sitnice bile u kutijici; jedna od Max Factora i jedna koja me posebno obraduje svaki put; čokoladica! U svakoj kutiji do sad je bio neki slatkiš; bombon, čokoladica ili bombonjera. Smatram to jako jako genijalnom idejom onih koji biraju proizvode i utječu na sadržaj kutijice!

Eto… Slike su slikane mobitelom i nisu baš dobre, ali nisam mogla više čekati da podijelim svoje oduševljenje s vama.

O kojem proizvodu biste voljele čitati pojedinačnu recenziju?

Sviđa li vam se sadržaj kutijice kao i meni ili smatrate da cijena ne opravdava količinu proizvoda?

Biste li ju naručili zbog ovakvih recenzija iako prije niste čuli za to?

Zanimaju me vaša mišljenja… Ja sam sve iskreno podijelila s vama pa stoga pišite i vi…

 

Oglasi

Komentiraj

