PhytoJoba maska

DSC00139 Za mene je ovaj brand do sada bio totalna nepoznanica i kada sam dobila njihovu masku za kosu na korištenje, moram priznati da sam bila veoma počašćena mogućnošću pisanja ove recenzije. Meni je osobno puno lakše dati sud o nečemu što nikad prije nisam koristila nego o brendovima koji su i inače prepoznatljivi po svojoj kvaliteti i širokoj upotrebi.

Maska mi se ovako, na prvo korištenje, dosta dopala. Mislim da ju trebam upotrijebiti još nekoliko puta ne bi li se uvjerila u njenu učinkovitost, ali što se tiče mirisa i teksture, nemam nikakvih zamjerki. Miris me već kod otvaranja maske ugodno “oplahnuo” i ne znam s čime bi ga povezala, osim s nečim biljnim. Tekstura maske je dosta gusta i mislila sam da ću morati istisnuti pola tube da bih ju nanijela na cijelu kosu, ali nije bilo potrebno. Lagano se nanosi i razmazuje pa mi je bila dovoljna i mala količina.

Inače sam slaba na sve proizvode koji imaju biljni sastav ili na njima piše “prirodno”. Naravno da ću prije kupiti takav proizvoda nego sve ostale kemije koje se prodaju. Naravno, bitno je razlikovati koji brend zaista i ima proizvode koji su pretežno biljnog sastava, a koji to koriste u svrhu promidžbe, a u biti imaju mali postotak biljnih tvari u ukupnom sastavu. Sa svakim novim brendom upoznajem se dodatno putem interneta i pročitam recenzije i detalje o laboratoriju u kojem nastaju proizvodi.

Kosa mi je, moram priznati, odmah po nanošenju bila “drugačija” nego inače kad ju perem, a nakon sušenja ručnikom i na zraku, meka i podatna pod prstima. Zaista sam oduševljena rezultatom i uopće ne sumnjam da će i kroz daljnje korištenje kosa postati vidno mekša, sjajnija i manje oštećena.

Isprva, kao što sam već i ranije napisala, mislila sam da ću morati nanijeti masku dosta obilno zbog njene gustoće, ali kako sam ju razmazivala po kosi, uvidjela sam da tekstura “na prvu” vara. Maska je stvarno gusta, ali se veoma lako nanosi i razmazuje, savršeno se apsorbira među vlasi i ugodno ju je ispirati; nisam imala osjećaj da ju moram ispirati pola sata kako bi kosa bila čista.

Sada, kada sam malo bolje upoznala Phyto brand, vidim da ima još mnogo potencijalno sjajnih proizvoda koje bih željela isprobati i povezujem ga sa njegom kose. Upoznavši asortiman preko interneta, primjećujem da ima proizvode namjenjene za svaki tip kose; bila ona sijeda, obojana, kovrčava, suha, tanka, vrlo suha… To mi se čini odličnim zato jer svatko može naći proizvod za sebe i zato što nam ne odgovaraju svima svi proizvodi.

Iz Phyto asortimana voljela bih isprobati proizvode za ravnanje kose jer muku mučim sa konstantnim peglanjem i feniranjem kako bih učinila da mi kosa “liči na nešto”. Ako ju samo operem i posušim, ona ostaje nikakva – ni ravna, ni kovrčava – totalno bezlična. Također, kako redovito bojim kosu zbog sijedih pramenova, zanima me asortiman za obojenu kosu. Sigurna sam da ću nešto od navedenoga isprobati prvom prilikom.

Na internetu sam pronašla podatak da je cijena ove Phyto Phytojoba hidratantne maske za kosu s uljem jojobe i ekstraktom anđelike 260,33 kn (200 ml) što po meni nije baš pristupačno. Preporučuje se za suhu i ispucalu kosu. Ulje jojobe regenerira, štiti i omekšava kosu, a spoj esencijalnog ulja južnoafričke slatke naranče i ekstrakta anđelike (75%) daje sjaj i vitalnost kosi. Način upotrebe je, po meni, klasičan za maske; nakon pranja šamponom, razmaže se veća količina na kosu osušenu ručnikom i počešlja se. Ostavite da djeluje 2 do 5 minuta. Temeljito isprati. PHYTOJOBA se koristi 1 do 2 puta tjedno.

Da li ste Vi čuli nekada prije za Pyto brand?

Jeste li isprobali nešto od njih?

Pošto su mi totalna novost, zanimaju me Vaša iskustva i djelovanje proizvoda na Vašoj kosi.

Oglasi

Komentiraj

