Plidenta Healthcare – Sensitive

Ohohohoho, dugo me nije bilo… Evo jedne recenzije onda; toliko Vam dugujem! Recenzija je objavljena na žena.hr portalu.

recenzija_954_thumb

Na korištenje sam od Plidente dobila zubnu pastu Sensitiv iz linije Healthcare i prvi dojam je definitivno pozitivan. Pakirana je u primamljivu kutijicu bijele boje s rozim natpisom i u istoj je takvoj tubi. Pakiranje je klasično, rekla bih, od 75 ml. Sadržaj iz tube se vrlo lako istiskuje. Sadržaj tube je roze boje i prilikom korištenja jako mi se svidjela tekstura paste. Također, vrlo je ugodnog i blagog okusa te uopće nije ljuta; što mi je izuzetno važno. Ne volim pri pranju zubi jedva čekati da završim već želim uživati u te cca 3 minute. Pasta mi se jako sviđa po pitanju teksture, okusa i ambalaže koja nije preupadljiva, ali sam naziv vrlo jasno sugerira za koju skupinu ljudi je prvenstveno namijenjena; one sa osjetljivim zubima i desnima.

Iako sam pastu dobila svega par dana prije isteka roka za isprobavanje i pisanja mišljenja, moje je kriterije zadovoljila. Nakon nekoliko dana uzastopnog korištenja više puta dnevno (2-3 puta) primijetila sam da moji zubi nisu osjetljivi na hladno, vruće ili slatko – kako ponekad znaju biti. Napominjem da karijes nemam tako da se radi isključivo o mojoj preosjetljivosti. Ispada da je kod mene djelovala upravo onako kako stoji na pakiranju: “Pomaže kod osjetljivih zubi. Umiruje nelagodne podražaje.” Mislim da će kroz još neko vrijeme korištenja, ova zubna pasta zaista ispuniti sva moja očekivanja i ublažiti nelagodu s kojom se borim prvenstvenom prilikom konzumiranja prehladnih napitaka.

Paste koje sam koristila prije ove bile su također za ublažavanje osjetljivosti zubi, međutim, bile su iz višeg cjenovnog razreda (između 40 i 60 kn). Smatram da ova pasta po učincima konkurira proteklim pastama koje sam koristila, ali za dosta manju cijenu, a to je danas, naravno, isto jako bitno. Prije ću kupiti Plidentu za 20-ak kn nego neku drugu pastu uvezenu u Hrvatsku za 50-ak kn, pogotovo ako je učinak isti!

Svatko tko ima problem sa preosjetljivošću zubi, trebao bi ju isprobati. Ovaj proizvod ionako svi upotrebljavamo i nikako ne može ostati neiskorišten. Probajte i vi – ulog je minimalan, a rezultat maksimalan, po meni.

Planiram i dalje koristiti ovu zubnu pastu, ali i isprobati ostale iz linije Healthcare. U mom kućanstvu ima nas s raznim problemima i zahtjevima što se tiče zubnih pasti pa vjerujem da ćemo pronaći još neke koje će nas zadovoljiti. Pasta je pristupačna cijenom i nema razloga da ju i dalje ne koristimo, tim više što je hrvatski proizvod.

  • Koje paste vama odgovaraju?
  • Jel volite ljute ili onako blažeg okusa, ali da osjećaj svježine ipak bude prisutan? Ja baš mrzim dok me peče jezik prilikom četkanja 😉
Oglasi

Komentiraj

