Beauty Blog Day Croatia – Avon lak Nailwear pro+

Kao što su već mnoge druge blogerice napisale, na Avon Beauty Blog Day-u bilo je suuuuper!!! Ja sam prvi put sudjelovala na “eventu” takvog tipa i ostala sam ugodno iznenađena; ponajprije samom organizacijom, a potom i delicijama koje su izvrsno izgledale, a bile još izvrsnije okusom. Kolegice blogerice i ja smo lijepo provele dan, podružile se, upoznale neke nove (Marinu Maras sa Makeupolitana)  koje smo do sad znale samo po pisanju, upoznale novitete iz beauty svijeta i dobile poklončiće od kojih ćemo neke i recenzirati (Avon, Foreo, Ziaja, Biobaza, Matrix, Maybelline). U svakom slučaju lijepo proveden dan i jedva čekam idući BBD! Još samo godina dana do tad ;-). Stavljam par slika skinutih sa Facebook stranice BBD Croatia:

bbday11079999_615081351925188_3611316410924795256_n

11052506_615080698591920_2338817746907527091_n11046535_615081435258513_2282357445074720885_n

22191_615080425258614_8190131192638951006_n13114_615081188591871_5200779363861930779_n

10980_615081748591815_1338670427784186519_n

Za najbolju blogericu je izabrana Sara sa Sara’s Magical World bloga za koju ja osobno nisam glasala, ali mislim da je potpuno zasluženo odnijela pobjedu i svima nama želim toliko predanosti i kreativnosti u bloganju!

Danas sam odlučila recenzirati jedan lak koji je bio u Avonovoj vrećici, ali pošto mi se boja nikako ne sviđa (u pitanju je zlatna, nijansa Mod Gold), pisat ću o jednoj meni jako dragoj nijansi iz iste te kolekcije.

DSC09462

DSC09464

Za nijansu ovog desnog lakića ne znam naziv jer sam kutijicu bacila još davno, dok nisam znala da ću pisati o njemu. Uglavnom, nijansa je fuksasta, onako prava proljetna, prelijepa!

Znam samo da ni zlatnog ni fuksastog nema u trenutnom katalogu kampanje 5, a ni u idućem katalogu kampanje 6. Stvarno se osjećam počašćeno jer ja imam tu veličanstvenu nijansu! 😉

Zlatnog ću proslijediti prijateljici za koju pouzdano znam da obožava sve u toj nijansi 😉

Koliko sam čitala po drugim blogovima, svaka je blogerica u vrećici dobila drugačiju nijansu laka za nokte i ne mogu si objasniti kolika je vjerojatnost da ja dobijem upravo onu s kojom si nikad, ali baš nikad ne bih nalakirala nokte?? Sve ostale nijanse mogu lakirati jer ionako lak imam samo preko vikenda, ali zlatnu ne. S takvom bojom laka moje blijede, radišne ručice izgledaju još 15 godina starije nego što jesu. No dobro, što je – tu je.

Ovaj fuksasti lak mi je već dugo najdraži, a sa prvim proljetnim danima, lakiram ga s još većim guštom. Kao što sam već spomenula, zbog prirode mog posla nokte lakiram u petak popodne i lak skidam u nedjelju navečer tako da o trajnosti laka na duže staze ne mogu reći baš puno, ali znam da mi se u nedjelju popodne već lagano naziru vrhovi noktiju. U katalogu kod njih stoji: “12 dana postojane boje”. Ne znam baš, možda ako ne perete suđe, ne kupate dijete, ne kuhate, ne brišete podove… 😉

DSC09448 - kopija

Nailwear pro+ lakovi u katalogu kampanje 5 dolaze u 27 nijansi (od toga 3 nove) i toplo ih preporučam za mazanje u ovim proljetnim danima kad mijenjamo lakove sukladno raspoloženju i tome što smo obukli. Čisto sumnjam da itko drži lak na noktima dok mu se ne oguli, pa makar to bilo i 12 dana! Ja ga mijenjam svako malo, nekad vikendom znam promijeniti 2-3 nijanse. Za cijenu od 29 kn ne možete pogriješiti. U ponudi su sjajne nijanse, biserne i brokatne. Lak se nanosi jednostavno, četkica mu je dovoljno široka da prekrijete nokat sa samo 2-3 premaza, a željenu nijansu dobijete sukladno tome koliko slojeva stavite. Ja sam stavljala 2 sloja.

DSC09450
slikano pod umjetnim svjetlom
DSC09454
slikano pod danjim svjetlom
DSC09448
slikano nakon dva dana

Ovu nijansu imam već dugo, ostalo mi je još pola bočice i mogu se pohvaliti da se nije zgusnuo kao što neki lakovi znaju… Skroz je ugodan za nanošenje unatoč tome što je dosta korišten, a na sušenje isto nemam prigovora. Meni je bitno da brzo suši zbog učestalih intervencija oko svog “jednoipolgodišnjaka” baš kad namažem nokte. Ova linija lakova je skroz zadovoljila kriterije koje imam spram lakova i toplo ju preporučam, ali nikako ne mogu stajati uz bok Gel lakovima za nokte iz Avona koji su isto po 29 kn trenutno i smatram ih puno boljom investicijom. O njima sam već pisala ovdje.

Kakve vi nijanse volite nositi? Da li ima netko da mu se baš sviđa ova MOD GOLD nijansa?

P.S. Samo da napomenem, u katalogu postoje trenutno nijansa Golden Vision koja je slična Mod Gold nijansi i nijansa Fuchsia koja je slična ovoj o kojoj sam pisala, ali to nisu te.

Oglasi

Komentiraj

