AVON ART OF CHANGE NAILWEAR

Odlučila sam danas opet tipkati malo o lakovima. Nedavno sam recenzirala Avonove gel lakove, a ovaj put je odabir pao na Avonove transformirajuće lakove za nokte.

DSC09235

E sad, s neba pa u rebra; nisam zadovoljna! Štoviše, ovi lakovi su mi malo kao bezveze. Nisu me ničim očarali, a ostavili ravnodušnom i pomalo razočaranom – to jesu. Tko bi rekao da ću ja pisati ovakvu recenziju za neki Avonov proizvod? E pa da, ako tako mislim, tako ću i napisati. Glavni protagonisti ovog posta su na slikama niže: 

DSC09209 DSC09216

Od moguće 3 nijanse u ovoj liniji lakova, ja sam naručila dvije! To su Contrast Coral i Vary Violet. Trenutno u katalogu 1/2015 koštaju 29 kn, a u ponudi je i nijansa French Twist.

DSC09217

U unutrašnjosti kutijice pišu upute za upotrebu: “Dobro protresti. Nanijeti lak na čiste nokte. Pričekati da se osuši te nanijeti drugi sloj laka kako biste promijenili boju. Čvrsto zatvoriti.”

Ja sam, priznajem, lakom namazala nokte prije nego sam pročitala upute za upotrebu i nisam primijetila nikakvu razliku između noktiju na koje sam stavila dva sloja i onih na kojima je samo jedan sloj. Zatim sam išla potražiti upute misleći da nešto nisam odradila kako treba, pomislila sam da možda imaju specifičan način nanošenja, ali nisam ništa učinila krivo.

Na obje slike su mali prst, srednji prst i palac premazani dva puta, a prstenjak i kažiprst jednom – pa procijenite sami.

DSC09223  DSC09227

Iako kvaliteta slika nije baš neka dobra, mislim da se vidi da je razlika između noktiju minimalna ili je uopće nema.

Čitala sam recenzije ovih lakova i na drugim blogovima i tamo se čak i vidi neka razlika između boje laka sukladno nanesenim slojevima pa se pitam zašto to kod mene nije slučaj? Lakovi su skroz novi, isprobani samo ovom prilikom. Držala sam ih u ladici na sobnoj temperaturi, nisu bili pod utjecajem sunčeve svjetlosti, nisu bili puno otvarani…

Što se same teksture laka tiče, također mi se ne sviđa. Lak je onako “korekturasti”, tj. ne razmazuje se lijepo – ostaju mali tragovi na noktu od dlaka na četkici kad se povuče. Mislila sam da ću to riješiti drugim slojem, međutim nisam. Drugi sloj prekrije nedostatke prvog sloja, ali opet ostane onako izbrazdan.

Lak u nijansi Contrast Coral nema apsolutno nikakav sjaj dok je Vary Violet sedefasti, što ja nikako ne volim.

DSC09231

Moji nokti (u pitanju su ruke jedne mame koja stalno nešto čisti, pere, briše…) nisu baš reprezentativni za pisanje recenzija o lakovima, ali mislim da će svatko tko ovo pročita i vidi slike shvatiti poantu. Lakovi definitivno nisu transformirajući ili ih barem ja nisam tako doživjela. Voljela bih pročitati vaša mišljenja (koji ih imate i koristite) i saznati možda suprotno. Ja ih generalno ne osuđujem, ali po mom ukusu definitivno nisu. Ja sam ih kao Avon Lady imala pravo naručiti po nešto nižoj cijeni nego što su u katalogu, ali da sam dala za njih 29 kn – sad bi mi bilo žao.

Ima li netko kome su ovi lakovi super?

Tko je baš “kliknuo” s njima? Jedva čekam čitati vaše komentare.

Nemam pojma zašto, ali najdraže mi je kad se netko ne složi s mojom recenzijom, tj. ima drugačije iskustvo. Onda mi se čini da sve ovo ima smisla; tada vidim da je recenzija samo jedno subjektivno mišljenje i tako treba biti. 😉 Do tipkanja…

P.S. Muža ovaj put nisam spomenula, a zavrijedio je. Čuva malog dok ja slikam i tipkam… Ma divan je 😉

Oglasi

2 thoughts on “AVON ART OF CHANGE NAILWEAR

  1. Priložit ću ti u komentar recenziju ovih lakova jedne od mojih najdražih blogerica, naime čini mi se da nije potrebno nalakirati dva sloja laka nego na taj Avonov staviti neki bezbojni nadlak da bi original promjenio boju. Upute su zbunjujuće, kad sam ih vidjela u katalogu nisam baš shvatila kako se koriste pa ih nisam nikad naručila.
    http://petitecherieblog.blogspot.com/2014/07/avon-art-of-change-nailwear-french.html

    Sviđa mi se

Komentiraj

