Trash – for some resason…

U ovom postu odlučila sam pisati o proizvodima koji još večeras pronalaze put do smeća. Nemojte ih odmah, onako na prvu, osuditi. Idu u zaborav iz kojekakvih razloga; neke sam potrošila, neki su ostarjeli od stajanja, a neke jednostavno više ne mogu gledati na polici. Pa eto koji su to…

DSC09060

DSC09111

Tadaaaaaaam!

Pa krenimo. Prvi proizvod, o kojemu sam dosta čitala i kod drugih blogerica, je Avon Care krema za ruke s kakao maslacem. Kao što se vidi na slici, proizvod sam prerezala jer tako radim sa svima kod kojih mi je bitno iskoristiti sadržaj do zadnje kapi. Svi znate što to znači! 😉 Krema s kakao maslacem pakirana je u kutijici od 100 ml, trenutno u katalogu 01/2015 košta 12 kn (uz narudžbu bilo kojeg proizvoda iz kataloga) i zaista vrijedi; predivnog je mirisa, brzo upijajuće teksture i poželjeti ćete iscijediti ambalažu!

DSC09066

Slijedi nekoliko redaka o Avon Naturals kremi za lice s ekstraktom ruže. Također “polizana do zadnjeg”. Kremicu sam koristila navečer, nakon rituala čišćenja lica. Jako mi je ugodna za nanošenje, lagane teksture, brzog upijanja. Dosta je rijetka, a ja takve baš volim. Dovoljno ju je nanijeti u maloj količini i sporo se troši kao takva. Ipak, ja sam jedva čekala da ju potrošim tako da počnem koristiti drugu – o kojoj također spremam recenziju. Da, zaboravih napisati da je jako ugodnog mirisa (bit će svima koji vole miris ruže), a iz prijašnjih postova znate da mi je to jako jako bitno. U katalogu 01/2015 košta 17 kn. Cijena totalno opravdava jednostavnu ambalažu te unutrašnjost bez zaštitne folije. Solidna kremica za sve koji ne traže neki specijalni efekt.

Avon Naturals krema za lice s ekstraktom ruže

O proizvodima iz kolekcije Planet Spa uvijek imam samo riječi hvale, no nije tako i sa zaglađujućim gelom za lice sa mineralima Mrtvog mora. Ne sjećam se kako je ovaj proizvod uopće došao k meni; jesam li ga dobila na poklon ili sam ga sama kupila, ali definitivno mi ga se više ne gleda i ne briše prašina s njega. Prvi razlog bacanja mogao bi biti da ni ne znam u stvari čemu služi jer na mom licu zasigurno se nema što zaglađivati (bar ne još). A drugi razlog možda bi mogao biti taj da mi ga se nije dalo navečer redovito nanositi kako bih imala neki kontinuitet pa možda i doživjela efekt koji obećaju u Avonu. Sve u svemu, ide u smeće zbog trećeg razloga; rok trajanja mu je odavno prošao da bih riskirala! Mislim da ovog proizvoda više ni nema u katalogu (zbilja je star, možda i nekoliko godina), a po meni, ne moraju ga više nikad ni stavljati. Imate li vi drugačija iskustva s ovom bočicom?

DSC09122

Nadalje, Essence ruž u nijansi 62 (Rockin’ Red), također “leti” van iz mog ormarića. Već dugo ga gledam i mislim “pa lijep je, možda mi nekad zatreba”. Da, bila sam naivna, nije mi zatrebao. Ako nešto ne koristite godinu, dvije ili čak tri (što je slučaj s ovim ružem), kolika je vjerojatnost da će vam u narednom periodu zatrebati??? Apsolutno nikakva! Očito ste taj ruž zamijenili nekim drugim koji vam više odgovara u toj nijansi i NE, NIKAD VAM NEĆE ZATREBATI. Stoga, u koš s njim!

Ne znam ni da li ga više proizvode, prodaju, stvarno je star! Ali lijepo miriši, to ne mogu poreći. Upravo sam napravila “oproštajni šnjof” i dolazim u napast da pomislim: “Hoće li mi ipak nekad trebati? Da ga ostavim?” Ne, ne i ne! Amen!

Na slici je čak i lijep, na usnama i ne tako osobito. Ima u sebi sitne, sitne šljokice. Gornja crta je povučen jednom, a donja povučen dvaput.

DSC09124DSC09128DSC09125

Oriflame The One maskara bila je pun pogodak! Osvojila sam ju na jednoj nagradnoj igri i stvarno me oduševila nakon niza promašaja naručenih iz Oriflame-a. Maskara je sve ono što ja želim da bude; da produži kratke trepavice, pofarba nevidljive, da volumen tamo gdje ga fali i to sve u jednom nanošenju – to je sve ova maskara odradila! Pakiranje i nije nešto posebno upečatljivo, ali prošla je test. Jedna od boljih maskara koje znam. Ova je dala svoje pa ide u smeće. Imam još jednu, he, he. Zamijenila sam ju istom 😉 Dat ću joj još jednu šansu da me oduševi.

DSC09134

Imala sam do večeras i Avon Solutions Winter masku za lice. Također prošao rok, nisam ju koristila puno, efekta se ni ne sjećam… Miris i nije baš nešto posebno, više onako bezvezan. Ne znam ni za nju da li je još uvijek ima u katalogu, ali što se mene tiče, ne moraju ju više ni proizvoditi. Pošto je to zimska maska za lice, mene je možda bilo strah koristiti ju tijekom godine, a od zime do zime sam i zaboravila da ju imam. Eto razloga zašto još stoji relativno puna u mom ormariću.

DSC09119

DSC09121

Avon Color Trend matirajući puder u kamenu nijanse meidum bacam zato što ga nisam nikad previše ni koristila jer nemam masnu kožu pa se nema tu što ni matirati… Inače je linija Color Trend zaista pristupačna cijenama i zadovoljavajuće je kvalitete, ali meni ne odgovara. Sjećam se da sam čak nekoliko puta i probala koristiti ovaj puder, ali svaki put neuspješno. Nijansa mi je očito pretamna i s njim izgledam kao da imam masku na licu – prekrivanje je jako. Cijena mu je između 25-30 kn, ali u katalogu 01/2015 ga nema u toj nijansi. Toplo preporučam onima koji imaju masnu kožu.

DSC09115DSC09114

I zadnji proizvod kojeg se rješavam jer se “nismo našli” je Essence korektor nijanse 04 (true nude). Nemam pojma od kud mi, pretaman je za moj ten, tvrd je ko kamen, teško se razmazuje i općenito mi se ne sviđa. Riješit ću ga se pa kud puklo…

DSC09130             DSC09131

Imate li vi kakvo čišćenje, spremanje, inventuru prije Nove Godine? Meni je ovo prva, ali imam ja još ormarića koje treba počistiti. Tko zna, možda bude još koji ovakav post u narednom periodu. Iskreno, ja obožavam preslagivati stvarčice, čistiti, općenito raditi inventuru bilo čega; ormara, ladica, kutija…

Slažete li se s mišljenjem o pojedinim proizvodima iz ovog posta?

Imam i jednu molbu; preporučite mi, molim vas, neku dobru široku četku za nanošenje rumenila. Ja jednostavno još nisam našla pravu. Imam neku iz DM-a, ali s nje padaju dlake. Hvala unaprijed 😉

Oglasi

8 thoughts on “Trash – for some resason…

  1. E imala sam ja ovaj Avon serum, i bio mi je odlican 🙂 koliko se sjecam to je glicerinski serum sa glikolnom kiselinom, imao je ok sastav. U pravu si, potrebno je vise vremena da bi se osjetio efekat aha kiselina na licu. steta sto ti je ostao neiskoristen, meni je bas dobar proizvod bio, kupila bih ga opet da ima. 😀

    Liked by 1 person

    1. Eto, ja valjda nisam bila dovoljno ustrajna da osjetim puninu njegova djelovanja. Očito izgubim volju za nanošenjem ako odmah ne kliknem s tim proizvodom. Ali drago mi je da ima i drugih iskustava.

      Sviđa mi se

  2. Hm, ja koristim essence korektor i prilično sam zadovoljna njime. Cijena mu je vrlo povoljna, a prekrije mi i podočnjake i prištiće koje usput i posuši…

    Sviđa mi se

Komentiraj

