Schwarzkopf lot od 5 proizvoda

Postavši Vip ambasador, od Schwarzkopfa sam dobila na recenziju pet proizvoda; Lak za kosu Invisible Power Mega Strong (5), Shauma Keratin Strong šampon za obnovu za tanku i slabu kosu, Boja za kosu Nectra Color u nijansi 500 (prirodno smeđa), Gliss 6 Miracles Oil Essence tretman, got2b Rise ´n Shine body + gloss pjena za kosu.

Pa krenimo redom. Za neke od ovih proizvoda rezultat će biti vidljiv tek nakon dužeg korištenja, tj. kad bočice budu pri kraju, a za neke je dovoljna samo jedna primjena da bi uočila razliku u usporedbi sa sličnim proizvodima drugih proizvođača koji se nude na tržištu. Saznavši da sam postala ambasador Schvarzkopfa uistinu sam bila počašćena jer pretpostavljam da nas se prijavilo jako puno i od kud baš meni čast da imam tu privilegiju testirati proizvode koje ionako kupujem, a sad mi ih netko poklanja?! S druge strane, smatram da gotovo i nema bolje osobe od mene za to s obzirom da puno vremena provodim pred ogledalom, nad kadom i kod frizera brinući se za svoju kosu. Za uzvrat dobivam „samo“ komplimente na račun svoje kose, a sad i proizvode 😉

Lak za kosu mi je bilo dovoljno nanijeti tri – četiri puta da bih uočila da mi kosa nije slijepljena, sjaji se i uistinu ne leprša i ne pleše po čelu ako sam ju pošpricala. Vrlo je ugodnog mirisa i nemam osjećaj da ću se ugušiti prilikom korištenja, što se za neke druge  lakove ne bi moglo reći. Moram priznati da ja nisam često u situaciji da mi treba mega strong jačina laka, ali pretpostavljam da će za neke svečane prigode kad frizura treba trajati i više od 8 sati, biti savršen! Do tada bih ga svrstala u kategoriju profesionalnih proizvoda (za salone) jer ja sama sebi neću slagati frizuru kod kuće ako idem na neku proslavu, a ni erokezu ne nosi nitko od članova obitelji.

lak za kosu

Boja za kosu mi je došla kao naručena jer je taman bilo vrijeme za farbanje. Iako imam 28 godina, podosta sijedih krasi moju prirodno smeđu kosu (ah ta genetika!). Nectra Color također je jako ugodnog mirisa i ponovno naglašavam da mi je to jako bitno kod proizvoda koje koristim – bilo na licu, na kosi, na tijelu – stvarno mi je bitno! Jer ipak smo mi olfaktivna bića i neugodan miris me može itekako distancirati od kupnje proizvoda makar on bio funkcionalan! Boja za kosu prilagođena je kućnoj upotrebi (kao i sve ostale na tržištu ), ali kao što piše na kutiji, rezultat je profesionalan. Sijede su sve prekrivene, a boja mi se ne skida obilno idućim pranjima kose kako bi se znala skidati kada sam koristila boju drugih proizvođača. Ponekad sam imala dojam da sam prvim pranjem nakon bojanja skinula svu boju i da sad moram ponovno. Kosa mi se sjaji i ovaj proizvod definitivno kupujem idući put kad bude vrijeme za farbanje kose! Nijansa mi je skoro pogođena moja prirodna boja, isto kao što pogodi i moja frizerka.

farba

Šampon je jedan od onih proizvoda koje moram koristiti dva-tri mjeseca da bi se rezultat vidio. Ovako na prvu mogu reći da je vrlo ugodnog mirisa i teksture i da vjerujem u njega. Koristim ga, naravno, u kombinaciji s regeneratorom (jer moja kosa ne poznaje drugačiji pristup) i smatram da je za potpuni rezultat zaista potrebno duže vrijeme koristiti regenerator i šampon iz iste linije.

zoom_keratin_shAp_267x640_com

Pjena za kosu nije proizvod koji često koristim no kada mi se ne da fenirati ili peglati kosu, nanesem ju na mokru i ostavim da se posuši na zraku te mi je tada kosa blago kovrčava (ako ne stavim pjenu svaki pramen svoju politiku vodi). Pramenovi kose mi nisu bili slijepljeni nakon korištenja iste te je vrlo ugodnog mirisa. Moram priznati da sam i ovim proizvodom dosta zadovoljna jer mi pramenovi nisu bili kruti nakon što su se posušili te ih nije bio problem raščešljati drugi dan. Dakle, pjenu koristim kada brzinski želim oblikovati kosu bez termičke obrade i u te svrhe mi ova pjena uvelike služi. Posebno dobra se pokazala za večernje izlaske jer mogu razbarušiti kosu i otići van bez da imam efekt slijepljenih čvrstih pramenova već ugodne kovrče, meke na dodir, ali postojane.

pjena

I za kraj ovog posta ostavila sam proizvod koji me najugodnije iznenadio!

Gliss 6 Miracles Oil Essence tretman

Ovaj tretman dolazi u zlatnoj kutijici od 75 ml, a iz Schwarzkopfa obećavaju ovo:

  1. Lagana kosa bez slamnatog izgleda
  2. Zaštita od topline sušila za kosu
  3. Sprječava pucanje vrhova
  4. Podatnost
  5. Protiv petljanja kose
  6. Obavija kosu luksuzom

To je ta obnova kose u 6 dimenzija. Nanosi se na mokru ili suhu kosu bez ispiranja. Pa da vidimo…

Ulje za kosu me očaralo; od ambalaže, dizajna, mirisa pa do efeka koji ostavlja na kosi! Moram priznati da sam probala mnoga ulja do sad – od onih koja se koriste samo na vrhovima do onih koji se nanose na cijelu kosu, ali ovaj tretman mi je od sada na vrhu ljestvice. Nanosi se na mokru ili suhu kosu iako ja prakticiram nanošenje na mokru kosu, posušenu ručnikom i onda ju sušim na zraku. Kosa je sjajna, meka, vrhovi zaglađeni, lijepo miriše i zaista ostavlja luksuzan efekt. Kupujem novo po isteku bočice i toplo preporučam svima, nećete požaliti.

Cijena proizvoda u DM-u je 59,90 kn (15 KM).

gliss

Zahvaljujem se Schwarzkopfu na ukazanom povjerenju i zadovoljstvo mi je testirati proizvode u koje već odavno imam veliko povjerenje i samo pozitivna iskustva.

P.S. Zaboravila sam napisati da su slike skidane s interneta zbog tehničkih poteškoća s mojim fotićem. Ubuduće to neće biti pravilo.

Imate li vi iskustva s ovim proizvodima?

Da li je i vas očaralo ovo ulje?

Oglasi

One thought on “Schwarzkopf lot od 5 proizvoda

Komentiraj

