Svaki je početak težak…

Otvaram ovaj blog na nagovor same sebe i već dugo to odgađam, a srce želi i želi 😉 A znate da se srcu ne može zapovijedati!

Suprugu sam dala zadatak da mi smisli ime bloga, a on se s tim samo sprda i padaju mu na pamet svakakve gluposti, kao na primjer “JARE” (dolazi od Jasmina – recenzije) i “PRECENZIJE” (dolazi od pretjerane recenzije). Opraštam mu, a blog definitivno otvaram!

Moja velika velika ljubav je kozmetika i to je prioritet o kojem ću pisati na ovom blogu. Ne znam da li sam “samo” žena”, ali kozmetika je nešto što volim, imam, kupujem, poklanjam, isprobavam i koristim. Ne vežem se puno za neki brend, ali definitivno cijenim kvalitetu i funkcionalnost. Volim isprobavati novitete na tržištu.

Blogovi su medij koji i sama konzultiram prije kupnje nečeg novog i smatram da je dobra reklama uzalud ako proizvod u konačnici ne odgovara velikom postotku korisnika. Upravo iz tog razloga smatram blogove korisnima prije kupnje proizvoda, a i sama ću nastojati pisati korisne stvari i pomoći drugim curama svojim postovima o određenim proizvodima.

 

Do pisanja,

malajasmina.

Oglasi

13 thoughts on “Svaki je početak težak…

  1. Hej hej, pozdrav 🙂 Zajednica postaje sve veća i veća, i ja sam se nedavno priključila 🙂 Lijepo što si se odlučila za bloganje, jedva čekam prvu recenziju 🙂 A muž samo nek zeza, to mu je u opisu posla 😉

    Sviđa mi se

Komentiraj

